٢٠٠٩/٠٩/٢٧

تامر وشرين

ده كليب صغنون كده عملته عالسريع والريمكس بردو انا الي عامله اتمني يعجبكو واشوف تعليقاتكوا

تحياتي

هناك ٨ تعليقات:

AHMED SAMIR يقول...

جامد جدا
تحياتي

ريمان يقول...

تامر


ايه ده بقه ده بقه ده بقه ده



لا لا مش لازم ان حد يعلق عند حد عشان التانى يسال عليه

انا والله كنت غايبه فتره طويله عن المدونه نظرا لظروف مرضيه


ومع ذلك كل سنه وانت طيب


وعيد سعيد مع انها متاخره بس والله انا مش عيدت على حد خالص من المدوينن الا بعد العيد

يلا سلام

قوس قزح يقول...

اولا
كل سنة و انت طيب

ثانيا
يا تامر انت اللى بتغيب كتير ..خاليتنا فقدنا الامل فيك

ثالثا
اهى فرصة اسمك ينور فى البلوجات التانية حتى لو كان لوم و عتاب :)

mimi يقول...

أنا لسة مش شفت الفيديو

بس شفت أنت أخر بوست ليك كان أمتي؟

أنا مكنتش اعرف انك ناوي ترجع تاني قلت يمكن مشغول

حمد الله ع السلامة

ونورت المدونة تاني

كل سنة وأنت طيب

mimi يقول...

حلو الريمكس اوي.. انا بحب شيرين أشاسا

تحياتي ...

تامر حسين يقول...

ربنا ميحرمني من سؤالكم عليا ونا لو كنت بعاتب فده العشم بردو
تحياتي

سمكه واحده يقول...

ايه بس مالك في ايه؟
وزعلان من ايه بس
انا جيت اشوف ليه التحيات حزينه
معلش والله انا اصلا كان بقالي فتره بعيده عن التدوين
وعرفت من تعليق ميمي
انك كنت غايب
وحمدالله علي سلمتك
ومتغبش كتير تاني
كل سنه وانت طيب

lolo يقول...

walahe ya temo enta kewayes fe 7agat keter masha2 allah
rabena yewafa2ak we tela2e ta2der le kol el7agat de
bas enta kont 3.ayeb 3anena fen ba2a
ba2alak ketteeeeeerrrrr mot mesh betege
3amatan 7amd lellah 3ala salamtak
we yarab tekon m3ana kol yom
ana far7ana enak rege3t