٢٠٠٩/١٠/١٨

دلوقتي _3 ميكسات جداد اخر حاجا


دلوقتي _3 ميكسات جداد اخر حاجا

اتمني تعجبكوا

هاف فان



رابط التحميل

http://1tool.biz/198432

هناك ١٣ تعليقًا:

mimi يقول...

تامر

برافو عليك والله

دايما مبدع

تحياتي

تامر حسين يقول...

الوحيده الي سألت فيا متحرمش منك يارب
ودايما سباقه في رفع المعنويات

Pink Dreams يقول...

ايه الجمال دا

بجد جامدين موووووووووووووت

تسلم ايدك

تحياتى

مي يقول...

بجد انا سعيدة جدا عشان عرفت طريق مدونتك معلش مواصلات بقى بجد مدونتك حلوة اووووووووووووووى
تسلم ايديك

lolla يقول...

هاااااااااااااى

ايه الحلاوه دى
بجد تحفه
معلش انا كنت واقعه فى حفره والحمد لله طلعت منها اخيرا
ههههههههههههه
تحياتى وحركاتى

تامر حسين يقول...

Pink Dreams

مرسي لزوقك بجد انا كل الي يهمني انهم يعجبوكوا

مي

انا عازرك وعارف ان الطريق دايما واقف وزحمه بس اتمني متنسيش المدونه دي

لولااااااااااااااااااا

المهم الحفره بخير ولا لا
هههههههههههههههههههههههه
والله وحشني تعليقك الجميل
يالله بقي عاوز كل الي نزل الاغاني يظبطني ويرميها علي الموبيلات فل

تحياتي وحركاتي وفيديو كليباتي وام بي ثريهاتي
فولاتي

lolo يقول...

gamden gedan ya temo bas a7la wa7da 3agbetne heya shereen l2ane besra7a bamoooot feha
7awel te3melena o3.neya tanya leha
we rabena yewafa2ak

تامر حسين يقول...

اوعدك لولو بس الوحي يهل بس في لحظه تجلي ادعيلي بس الشغل يهدي عليا بس
تحياتي وريمكساتي

سمكه واحده يقول...

ياعم تامر انا جيت هنا كتير والله
مش طناش ولا حاجه بس مفيش حاجه بتفتح معايا
فهكدب واقول الله روعه تحفه واستهبل وانا مشوفتش حاجه
عشان كده كل ما اجي امشي ومش عارفه اعلق
منا مبحبش ادخل مدونه واستهبل اني اسبت وجودي وخلاص مش لازم اقول راي فعلا
انا شوفت البوست اللي قبل ده
وعجبني العقرب(وش مطلع لسانه)
ههههههههههه
بهزر
عارف نا بحقد علي الناس اللي بتعرف تعمل حجات كده وتدخل اسامي واللحان وحركات وكده
ابقي قولي اشوفهم ازاي
عموما بتالتوفيق لحد ما اعرف اشوفهم
تحياتي

سمكه واحده يقول...

وفعلا انا جيت هنا من زمان
بس احب اقلك انت اللي بتغيب عننا كتير
وكمان مدونتك من المدونات اللي ليها طابع خاص

تامر حسين يقول...

سموكه
الله يخليكي علي زوقك
بس افهم من كده انك معرفتيش تنزلي الاغاني متهزريش بقي

الموضوع اسهل مما يمكن دوسي علي اللنك الي تحتيه خط ده هيفتحلك صفحه ومكتوب فيها الصفحه الي هتنزلي منها وتكتبي السيريال الي مكتوب ودوسي داون لود هيعد بعدكده دوسي علي المربع الي تحت ده اسهل منه مفيش بس انتي اقري بس الي بيتكتب بس حاولي بليز
تحياتي البلوجريه

ريمان يقول...

ما شاء الله


الى الامام دائما


ربنا يوفقك يا رب


استمر


تحياتى ليك


معلش على تقصيرى فى حق مدونتك


ويا رب تكون بخير

ريمان يقول...

ما شاء الله


الى الامام دائما


ربنا يوفقك يا رب


استمر


تحياتى ليك


معلش على تقصيرى فى حق مدونتك


ويا رب تكون بخير