٢٠٠٩/٠٥/٠٤

صورتين ابرك من عشره


وحشتوني وحشتوني وحشتوووووووني

بجد انا اسف جدا لعدم تدويني طول الفتره دي بسبب ضغط الشغل

وانا عارف اني مقصر بس مش بايدي فعلا

الصورتين دول جولي علي الميل والحقيقه لقيتني بدون تفكير مخي راح لحاجتين حاصلين في مصر اليومين دول منهم انفلونزا الخنازير وكمان حادث الطريق الدائري

مش هطول عليكم انا يادوب داخل وخارج جري علشان اكمل شغلي اشوفكم علي خير

هناك ٢٠ تعليقًا:

lolo يقول...

walahe ya tamer 3andak 7a2 elwa7ed mesh 3aref yela2eha men el7emer ele say2en ma2ter wala men alfenwanza el7aywanat wala men elza7ma we elnas ele mesh la2ya takol rabena yeltof bena

عبد من عباد الله يقول...

هههههههههههههههه لا حلوه
ومناسبه للاحداث

هندسة وصفية يقول...

دول ممكن يعبرو عن الاوضاع المنيلة المعكوسة الي احنا عايشينها

mimi يقول...

لسة مجبتش بني بني تاني Punny Punny ?

حقى اهرتل يقول...

اول زياره للمدونه مستنى ما بعد ذلك

تامر حسين يقول...

الف شكر لكل الضيوف الجدد
واتمني متبقوش ضيوف وتبقو اصحاب بيت
وتشرفوني دايما وكمان للي اول مره يزوروه المدونه اتمني تشوفو المواضيع القديمه وتقيموها لحد ميكون في جديد ان شاء الله
تحياتي البلوجريه
بس علي فركه انا مش عارف ايه موضوع بني بني الي تقصديه يا ميمي

mimi يقول...

بني بني الأرنب ؟ اللي مات زمااااااااان

mimi يقول...

هفكرك

""فكرتيني باللذي مضي
بس كان ارنب
سميتو بني بني
وكنت بعامله علي انه قطه لدرجه انه بقي اد القطه فعلا وكنت بحميه وبالشامبو
ولما عمره كبر اضطرت ماما انها تدبحه عشان ميموتش
وطبيعي مقدرتش اكله بعد مدبح واتهعمل عليه ملوخيه كمان
يالله مش مهم تعيشي وتفتكري
مدونتك حلوه واهلا بيكي عندي في اي وقت
انا مبرمج اوفيس بوي يعمل شاي وقهوه في المدونه للزوار
تحياتي

""



هاه فاكر ؟؟؟

افتكر

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=5409847280114346983&postID=6678592199067751641

تامر حسين يقول...

يااااااااااه
افتكرت
معلش لالوم عليا الزهيمر الجميل بقي ربنا ميوريكي
تحياتي وتحركاتي

mimi يقول...

تحياتي

كويس أنك افتكرت

mimi يقول...

وبالهنا والشفا ... وجالك قلب تاكل منه ...

عااااااااااااااااااا

S H A H يقول...

تامر بيه
يا اخي انا كنت بتوحم عليك
كدة بطل العجب فعلا
ولو ان وحشتني كومنتاتك في الفيس بوك

جامدة قوي الصور وبالذات بتاعة الخنزير

كلها شهرين و جايلك هتصل بيك قبلها عشان نرتب اشوفك ازاي
سلام مؤقت

love يقول...

تامر
من زمان بادور على بلوجر بيكره فكرة التحنيط،ولا يعترف بالجمود أو التنميط!!
لما وصلت محطة تامر وورلد قلت ده أنا تهت وخبطت على كوكب تانى..أصل الهلوسة الدماغية اليومين دول على أشدها؟؟
واحد تلاقيه عامل نفسه مذيع وبيوصف الحرب الضروس التى تشبه إلى حد كبير حرب أمنا البسوس حيث هزم ألأعداء اليهود وتحررت القدس وفلسطين؟؟عقبال جماجمنا ماتتحرر وعقولنا يارب تفتح وتتنور
المهم أنا سعيد بتسكعى على البلوجر بتاعك وياريت يكون فيه بينا ود...ومتنساش إن إسمى
جورج
جورج
جورج
ولك الخيــــــــــار
عمت مساءآ ياتامر

lolo يقول...

اين انت يا تيمو مختفى ليه انا منتظره موضيعك يلا تعالى اوام يلا :-)

تامر حسين يقول...

love

اخي العزيز جورج مع اني مش فاهم اي حاجا من حكايه لك الخيار دي بس ده ميمنعش اني مبسوط انك علي الاقل وصلتعلى بلوجر بيكره فكرة التحنيط،ولا يعترف بالجمود أو التنميط!!
وده في حد ذاته اسعدني

بس بردو ياريت تشرحلي فكره جورج
جورج
جورج
ولك الخيار دي
تحياتي

تامر حسين يقول...

لولو الجميله
معلش اظن انتي عرفتي بقي حوارات شغلي
اول متيجي الفرصه والاقي موضوع يستاهل اني احطه علي البلوج الغلبانه دي مش هتأخر
تحياتي ليكي يا جميل

mimi يقول...

فينك ؟؟؟

مش هتكتب موضوعات؟

لو مش فاضي .. طيب قولنا نطمن يعني ...

مع السلامة

z!zOoOo يقول...

السلام عليكم

يارب تكون بخير

ديه اول زياره ليا

الصور معبره جدا

وكمان تصويرك حلو

مستني الجديد

تحياتي

تامر حسين يقول...

ميمي و زيزوو
متحرمش منكم يارب
ويارب تكونو انتو الي بخير ومعلش انا هفضل مقصر في حقكم غصب عني والله معلش اكل العيش فارض عليا بعدي عن المدونه
بس بأذن الله يكون في جديد في القريب العاجل بس انتو متنسونيش
تحياتي

تامر حسين يقول...

ميمي و زيزوو
متحرمش منكم يارب
ويارب تكونو انتو الي بخير ومعلش انا هفضل مقصر في حقكم غصب عني والله معلش اكل العيش فارض عليا بعدي عن المدونه
بس بأذن الله يكون في جديد في القريب العاجل بس انتو متنسونيش
تحياتي