٢٠٠٨/٠٥/٢٥

اغنيه افرش منديلك عالرمله





اغنيه افرش منديلك عالرمله
غناء تامرحسين
وقد اقيمت بنادي الصيد فرع القطاميه
نحياتي

هناك ٧ تعليقات:

قوس قزح يقول...

واضح انك متمكن من صوتك و عارف امكانياته كويس
اختيارك لنوعية الاغانى دى مناسب جدا لطبقة صوتك

ربنا يوفقك

تامر حسين يقول...

قوس قزح
تشرفت بتعليقك واتمني اشوف تعليقك ديما في مواضيعي القادمه والسابقه
تحياتي

همس الاحباب يقول...

انا بحب الاغنية دى قوى
بس على فكرة انت موهوب بجد
واختيارك للاغانى جميل وملائم لصوتك وشخصيتك
اتمنى لك التوفيق والشهرة
بس يا ريت تحافظ على رقى الكلمة حتى تظل دائماعالق فى الاذهان والاذن
تحياتى وتقديرى

Hossam Nasr يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
Yasser Hussein يقول...

الله ينور يا تيمو
إلى الأمام دائما

تامر حسين يقول...

همس الاحباب شكرا لتعليقكواتمني لك سعاده
تحياتي

Unknown يقول...

ازيك يا تامر عامل ايه ؟

و الله يا تامر انت صوتك حلو انا قتلك راى من زمان بس انت مختش بالك عشان كنت زعلان منى لما دخلت حطيتلك دعوة فى موضوع قديييييييم دعيتك فيه لحفلة كنت عملاها عندى لخالد الصاوى

اضايقت منى
و دخلت اصالحك و اقولك راى فى غنوتك الجديدة رديت على التعليقات كلها ما عدا تعليقى فمرضتش اتطفل عليك

عرفت انا ليه بقالى قرن ما دخلتش مدونتك ؟

ع العموم اتمنى ان زيارتك ليا يكون معناها انك صفيت من نحيتى و نسيت خلاص الموضوع اصلا ما كانش يستاهل كل ده

انا بصراحة ما بحبش ماهر العطار اولا يعنى بس العموم اداءك فى الاغنية كويس

اما محمد فوزى ده باه حبيبى كترلنا من محمد فوزى

تحياتى و الى الأمام