٢٠٠٨/٠٥/١٧

طير بينا يا قلبي

اغنيه طير بينا يا قلبي لمحمد فوزي يقوم بغناءها

تامر حسين

في حفل بنادي الصيد

تحياتي


هناك ٧ تعليقات:

Yasser Hussein يقول...

جميل يا تيمو الله ينور
الحفلة دي كانت أمتى؟
أنا هأحط الفيديو ده عندي

خالص تحياتي الاخويه

تامر حسين يقول...

شكرا جدا يا اخي الحبيب ويارب اشوف كارتونيه بقي اون تي في بسرعه
تحياتي

S H A H يقول...

تيمو باشا انا اسف, عندي بلزك على اليوتب في الشغل

هوصل البيت و نقيم الصوت و الاداء و نديك النتيجة يا فنان

Unknown يقول...

جميل قوى

simply me يقول...

ماشاء الله صوتك حلو

Unknown يقول...

ايه المواهب دي كلها و بتغني كمان

ربنا يوفقك الاغنيه جميله اوي

lolla يقول...

حلوه يا تامر
عفارم عليك يا باشا
بسم الله ما شاء الله

متنساش الحفلة الجاية تعزمنا انا ولوزه .. عشان نقف وراك فى الكورال ونقول آهات ونعملك احلى شغل

ااااااه .. ااااااااه .. ااااااااااه

احم
كح كح كح
ههههههههههه
سلام