٢٠٠٨/٠٦/١٥

تعبير جميل


الصوره دي جاتلي علي الايميل والصراحه شفت فيها تعبير جميل وله معاني مخفيه
تخص الحجاب

اتمني تعجبكم
تحياتي

هناك ٢٨ تعليقًا:

ٍSOU يقول...

تعبير رائع

تامر حسين يقول...

ٍSOU
شكرا للرد وتحياتي

loza يقول...

الصوره قويه يا تامر ..

ومعبره جدا .. بس ايه القرف ده ..

انا بمووووووووووووووت في المصاص :(((

قرفت كده وهبطل اكله ..

الله يسامحك

loza يقول...

اه انا نسيت .. زعلان بس ليه يا عم تامر ..

انا الصوره نستني والله .. واول موصلني الكمنت بتاعك جيت جري مع ان والله الحكايه مذاكره وامتحانات وشغل ادعيلي بالله عليك ..

ربنا يستر السمستر قرب يخلص .. وأزفت الازافه ..

وعلى للولا متاخدش عليها اصلا انا مبشفهاش كتير وهيه غطسانه في المستشفى بتعتها ..
ربنا يستر ومتجبلناش وباء من هناك ههههه

بس المهم متزعلش

وعلى الفديو بتاعك شفتو والله من زمان .. بس خفت ادخل اعلق تزعل بجد وقتها ..

عموما صوتك حلو مفيش تعقيب على كده .. بس انا عارفه تعليقي .. فقلت بلاش

بص انا صوتي وحش جدا .. وأعتقد للولا كمان ..هههههههههههه

مع ان عندنا في العيله الاحبال الصوتيه بتاعتهم ممتازه .. مش عارفه ليه احنا فلتنا من الصفه الوراثيه ده

هههههههههه
على فكره للولا هتيجي تعدمني على التعليق ده

هههههههههه

باي باي .. اسكت احسن

انا لسه عايزه اعيش

ابقى اسأل عليه يا تامر تكون عملت فيه حاجه ...

هههههههه

Nedal يقول...

انا اوئيد هادا التعبير

S H A H يقول...

نجم النجوم, انا جيت ابوص على مكنة الفوتوشوب اللش اشتغلت بس ملقتش حاجة؟!

احنا قبلنا التحدي يا نجم و تبقى صورتي و صورتك الاساس

و اشهدو يا مدونين

بس عندي شرط, ياسر حسين ميدخلش, يبقى حكم بس, احنا مش قد الوحوش دول
--------------
على هامش التعليق
================

وحشني بجد و الله يا تامر و انت الوحيد اللي لما بشوف تعليقه اضطر ارد على كل الناس عشان ارد عليك

سلام مؤقت يا نجم

تامر حسين يقول...

لوزه حمدلله علي السلامه
ربنا ييسرلك الحال ويعدي السمستر علي خير واسمع عنك كل خير ان شاء الله وعلي فكره كمان انا مش زعلان ولا حاجا دي بس ضجه اعلاميه عشان تضطري غصب عنك تردي ههههههه
شغل فنانين بقي
بجد ليكو وحشه انتو الاتنين وياريت متنسوش المدونه الغلبانه بتاعتي
تحياتي وافتكاساتي

تامر حسين يقول...

shah باشا
لا يعم انا مش قدك تحدي ايه بس انت بتصدق الكلام ده
هو الواحد ميعرفش يتفك بكلمتين ولا ايه
يا ساتر مبتصدق هههههههه
انا لاقيتك مبتسألش قلت اسأل انا
المهم تكون انت بخير
اما بخصوص الحكم الكبير ياسر حسين
مقدرش اسيبه كده من غير ميحكم هههههه
مين يشهد للعروسه هههههههه
تحياتي ليك يا نجم النجوم وبلاش تشرب نيس كافي كتير
تحياتي

تامر حسين يقول...

Nedal
اهلا بيك صديق للمدونه اوتمني ميكونش ده اخر تعليق ليك
تحياتي

Unknown يقول...

حلوة يا تامر بس اول مرة اجى بدل ما تعزمنى على مصاصة تعمل كدة؟؟؟ يعععع بس حلو القصد من الصورة

Yasser Hussein يقول...

هي الفكرة كويسة
ومش كويسة .. أقول لك أزاي
المصمم هنا شبهالبنت الغير محجبة بالمصاصة المكشوفة اللي الذباب هيتلم عليها
وطبعا الذباب اللي بيقصده الشباب الذكور طبعا
وده فيه اولا تقليل من قدر البنت لدرجة انها عبارة عن حاجة حلوة وبس
واستحقار للشباب الذكور اللي شبههم بالذباب
فكرة جيدة ولكن ....

lolla يقول...

ههههههههههههههههه

اهلا تامر .. وحشتنا بوستاتك
لكن انا قلت اللى على على والباشا شغال حفلات ف نادى الصيد ومش فاضى يرد على تعليقاتنا

على العموم بوست فى منتهى الجمال .. بيبين اهميه الحجاب احسن من الف مقال ومقال

لكن انا فهمت حاجه تانى ... اننا عباره عن مصاصات
وانتو عباره عن دبان
ها ها ها

تحياتى وحركاتى .. فليتاتى وبيروسولاتى
ههههههههههههههه

loza يقول...

بعد اذنك يا تامر أنا عيزه أرد على تعليق الفنان ياسر حسين و للولا ..


تشبيه البنت بالمصاص .. مش معناه ان البنت حاجه حلوه وبس .. ده بس بيعكس وظيفة الحجاب انو بيغطي جمال المرأة .. وده ميعنيش ان المرأة مجرد مصاص ..

اما بالنسبه للحشرات .. فهنا بيتكلم عن طبقه معينه من الشباب مش كل الشباب طبعا ..

لان لو كان شاب محترم مش هتفرق معاه اذا كانت البنت محجبة او لا هيفضل ماشي في طريقه .. اما الصنف التاني الي بتفرق معاه .. فعلا يستحقوا ان يوصفوا بالحشرات .. ومينفعش معاهم والله يا للولا الفلتات والبيروسولات .. دوله مش عيزين مبيد حشري .. دوله عيزين قنبله ذريه .. وهنا تيجي وظيفة الحجاب ان حتى لو كان حاشاكم طبعا حشرة .. مش هيقدر يوصل ..

وبنا سبحانه وتعالى قال " ليطمع الذي في قلبه مرض "

هنا ربنا مجمعش الكل .. وحدد الذي في قلبه مرض ..

loza يقول...

آه صحيح يا تامر ..

اقصد يا فنان تامر .. ههه

ومن غير ضجات اعلاميه لو سمحت

تحياتي ..

الحمقاء المضلله innominate x يقول...

هىءهىءهىءهىءهىء......إقرا اخر بوست ليه عشان تعرف بضحك على ايه ثما لنل نقاش

دعاء مواجهات يقول...

اتلصورة جميلة اوى

وفعلا بتعبر بشكل

جااااااااااااامد جدا

انا بحييك على نشرها فعلا

منتظراك عندى

اتمنى دوام التواصل

بيس

تامر حسين يقول...

الحمقاء
قريت ومعرفتش ايه الي بيضحكك الحقيقه

دعاء مواجهات

بيس بيس

loza يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
lolla يقول...

يعنى انا جايه اهزر شويه .. تروحى تعملى فيها فيلسوفه زمانك؟؟

ما انا عارفه الكلام اللى انت بتقوليه .. لازم يعنى جو الكآبه

ههههههههههههههههه

بصى هو كلامك صح كله .. لكن فى حاجه عاوزه اوضحها

حكايه الشاب لو محترم مش هتفرق معاه محجبه ولا مش
اولابسه ضيق ولا لا
دى فيها فروقات طبعا بين واحد وواحد
لكن انا عاوزه اوضح ان ربنا سبحانه وتعالى خلق الغريزه ودى حاجه طبيعيه
وبالتالى وضع القوانين اللى تتناسب مع الطبيعة دى .. اوجب الحجاب .. ووضع ضوابط للعلاقات عشان يحافظ على المرأه ويحميها... فلما البنات محترموش القواعد .. ظهرت الطبيعه اللى اصلا موجوده .. اللى هى المفروض تكون مقننه بضوابط

عاوزه اوصل فى النهايه ان الغلطه غلطة الستات . وانا رأيى ان الراجل اللى يشوف الست اللى لابسه ضيق وعامله ف نفسها البدع من غير ما يحس بأى حاجه يبقى في حاجه فيه مش مظبوطه

اقصد ان الحشرات دى مش موجوده فى الاصل .. الحشرات دى المصاصات هى اللى خلفتها .. ولو المصاصه مقفوله .. مش هيبقى فى حشرات اصلا
ارجو تكونى فهمتى
وبعتزر يا تامر انى بكلم لوزه عندك وشكلك بقى عامل زى قرطاس اللب فى النص
هههههههههههههههه
انا مالى .. هى اللى ردت عليا من غير ما تإذن لها

تامر حسين يقول...

قرطاس لب
متشكرين لزوقك المنعدم هههههههههههه
ادي اخرتها
يعني الواحد سيبكم تبطرخو علي بعض في المدون بتاعته وفي الاخر اطلع قرطاس لب
ماشي ماشي
اما قزقزتكو مبقاش انا
صحيح نسيت اقولك ان المشكله مش في موضوع حجاب ومصاصات ودبان وكل الكلام ده المشكله فعلا ان بقت الموضه اكتر في الحجاب لاني بقيت ملاحظ ان كل البنات بقو شكل بعض كلكم عاملين استايل واحد في الحجاب وكلكم لبسين نفس كراكتر الهدوم والله يخرب بيت ابوها الست كارينا الي موريانا الوييل دي ربنا هيعلقها من تييييييييت يوم القيامه علي الي عملته في استايلات اللبس منها لله
تحياتي واحترامتي يمايا يا أما يماتي

lolla يقول...

طب تخيل ان انا بقول كده من زمان

كل البنات اسطمبه واحده

ولو كانت على الست كارينا بس كانت تبقى ملحوقه

لسه الميس سيلفى والحاجه ريتا
بعد كده هيدخلوا علينا عدالات وفتاكات

واللى يعيش ياما يشوف

والاعتذار الرسمى من غير دمغات ولا حاجه
اصل انا عندى كووووسة
هههههههههههههههههههههههههه

وبلاش قرطاس لب .. خليها كيس سودانى احسن

تامر حسين يقول...

ممممممممممممممممم
سوداني
جررررررررررررررررررررررررررر

لولا اطلعي بره
اوت اوت اوت

واد غلبان يقول...

تحية
ايه النسيان دا حرام عليك
يعنتى اخوك فى ثانوية عامة
تبقى ما تعبروش
صحيح انا اهلى نفسهم اتبروا منى خلاص
بس
________________________
المهم
الصورة روعة بجد
والله انا فهمت بيها معنى مكنتش فاهمة فبل كدة
سلاممممممممم

تامر حسين يقول...

غلبان باشا
كفاره يا سيدي وان شاء الله تجيب الدراجات النهائيه ان شاء الله ان هروحلك بلوجك عشان تعرف اني مش مقصر لاني انا كمان الشغل واخدني وربنا يكون في عونا احنا الاتنين
تحياتي

Dalia يقول...

الصوره معبره جدا يا تامر

بس للاسف فيه ناس مش بتفرق معاهم محجبه او حتى منقبه

ربنا يهدى

واد غلبان يقول...

ايه يا عم تلمر الغيبة الطويلة دى
انت رحت فين
=============
اكيد مشاغل
ربنا يكون فى عونك

قوس قزح يقول...

صورة جميلة فعلا
انا شوفتها قبل كده و عجبتنى فكرتها
لانها فكرة بسيطة و موضحة هدافها

S H A H يقول...

وبعدين, ايه الغيبة الطويلة دي

عايزك تحضر موضوع جامد تخش بيه علينا يا تامر