٢٠٠٨/٠١/٢٢

تيرارارارارا الجزء التالت

مش عارف اقول ايه بس والله العظيم تلاته انا ما في قصدي اني اسيء لصوره مصر انا نفسي الناس دي تصحاااااااااااااااااااااااااا







هناك ١٣ تعليقًا:

غير معرف يقول...

مساء الخير
اولآ انا سعيده لانى اول وحدة اعلق
الصور خطيرة وتعب تشكر علية
مصدقينك وبلاش تحلف هوا انت فى محكمة
انا ضحكت جدا على بعضها
هم يضحك وهم يبكى ولا ايه رايك؟

lolla يقول...

تامر ... هو انت متاكد ان الصور دى عندنا؟؟؟ .. امال انا ف مصر ومش شايفه ازاى
لا حول ولا قوه الا بالله
حتى عربية الاسعاف مش سايبينها ف حالها؟؟
وايه روتانا دى ؟؟.. دى مصيبة ايه دى
طب اشمعنا احنا
ها
دكتوره روتانا... مش هتقدر تكح كحتين..
ها ها ها

Yasser Hussein يقول...

روتانا مش هتقدر تمنع رجليك أنك تضربها بالشالووط
ايسوزو النوزو كمنوزو ... كمنتوسو
واحد وبيدلع عربيته الناس زعلانه ليه؟
عربية اسعاف .... بالنفر
عتبه ... عتبه

تحياتي

mado80 يقول...

هههههههههههههه الصور دي في مصر بجد ، انا بحاول اكدب عيني بس

بس فيه صور طريفه منها علي فكره ، يعني مش شايف فيها اي اساءه لمصر

تحياتي ليك يا مان

غير معرف يقول...

صورة الدور الثادس اكيد اللى كتبة الدغ بحرف السين
ههههههههههههه
انا عايزاعلق على كل الصور بس قولت اسيبها لباقى الشعب عشان يعلقو
تحياتى لك

loza يقول...

انا على فكره متغاظه منك خالص يا تامر ...


ومن الاخر كده ...


يا شماتت ابله زازا فينا ...

اهه

تامر حسين يقول...

صباح الخير يا جماعه من الواضح انكم زعلانين مني لان مش شايف تعليقات كتيره زي المره الي فاتت والي قبلها
يظهر كده انكم قرفتو مني عمتا لو عاوزيني اشيل التلت مواضيع دول ياريت تقولولي وانا هشيلهم علي طووووول
تحياتي

loza يقول...

لا يا ابني ... متشلش حاجه انت عملتها ومقتنع بيها ..

بدام انت مقتنع بحاجه وعملتها عن اقتناع خلاص ...

بس ده ميغنيش اني لسه متغاظه ..

اهه..

loza يقول...

تامر تامر .... هههههههههههه

الحق الحق ...

دخلت بلوج تاني بتفرج لقيت وينكي دخله ومنزله اعلان ... ههههههههههههه

شكلها تخصص اعلانات مش عندك بس ...

وصاحب البلوج قال لها ... ابقي ادي بصه على البوست على السريع وانت بتحطي الاعلان يمكن يعجبك ...

ده شغاله دعايه واعلان على كده ..

ههههههههههههههه

تامر حسين يقول...

ههههههههه
الحمد لله مطلعتش انا بس الي بدايق من الموضوع ده هيهيهيهي
بس بردو انا مش فاهم متغاظه لييييييييييييه

loza يقول...

مهو يا عم فهيم .. هوه صح انا قلتلك .. متمسحش الموضيع التلاته .. بس ده ميمنعش ان انا مفقوعه مرارتي منهم .. فهمت ..


وشويه وهطلعلك من المونتر بتاع الجهاز .. وهنقض عليك لو نزلت واحد رابع ..

يا ريت تكون وصلت المعلومه .. ومش هعمل اي اعتبار لعم ابراهيم البواب .. وهعمل نفسي مش واخده بالي منه ..

لا استنى علشان خاطر عم ابراهيم البواب البلوجري الشهير راجل كبير وطيب .. وعيب معملوش اعتبار ... هتبقى قلت ذوق ..

انا هتحالف معاه .. وهاضحك على عقله بكلمتين .. حاكم انه راجل كبير وغشيم .. وهخلي يقف في صفي .. ويدب مكيده للقضاء عليك ..ههههههههه
عرفت ان كلمة متغاظه ... شويه ده غل يا عم فهيم ..

ههههههههههههههههه


اوعاك بقى ...ايوه

موضوع حلو لو سمحت ..

تامر حسين يقول...

اوعاك ..........مممممممممممممممممممم
طيب اعمل ايه اذا كان في موضوع رابع اموت نفسي بقي ولا ايييييه

Bongo يقول...

مدونة لذيذة
اول زيارة و ان شاء الله مش آخر زيارة