٢٠٠٨/٠١/٠٦

يبقي انت اكيد اكيد في مصر تيرارارارا الجزء التاني

عدناااااااااااااااا





هناك ١٧ تعليقًا:

Unknown يقول...

فعلا اللغة العربية ايلة للصقوط عجبتنى قوى للصقوط دة
فعلا احنا كدة نبقى فى مصر

loza يقول...

سلام يا تامر ... انا المره ده هلق بجد .. من غير تهريج ..

قولو الحمد لله .. هيههيهيهي ..
لا لا بجد ..
سمع هوووووووووسسسسسسس
انا هقول كلامي ده مش انتصاق او انتقاد لاي شخص في حد ذاته انا هقوله للكل .. واولهم للوزا .. طبعا مش انا .. ههه
المهم
هوه صح بيقولوا شر البلية ما يضحك ..
لكن مينفعش نعد نضحك على طول كده احنا خلينا البلد مهزله للي يسوى والي ميسواش يتفرج ويضحك ..

والله يا تامر حاجه تكسف بجد .. احنا مش عيزين نضحك .. احنا عيزين نصلح .. والتصحيح يبدأ من كل شخص فينا ..

وعلى فكره كتير هتلاقي ناس بتدخل هنا وتضحك .. وهيه نفسها الي بتعمل الافعال ده ..
عموما ..
ربنا يهدي الجميع ..

ونعود الى المود الطبيعي علشان انا كده ممكن يحصلي حاجه ..

مشعرفه هوه كان في فطير تقريبا بس انا شبعانه .. .. ههههههههههههه

Yasser Hussein يقول...

أولا أنا نفسي اعرف بتجيب الصور العجيبة دي منين؟
ثانيا مع ارتفاع نسبة الأمية .. وكمان الأخطاء الاملائية لدى المتعلمين مع الأسف تكون هذه هي النتيجة
ولكن لا يمكن أن ننكر خفة الدم خصوصاً روتانا كبده
:)

تحياتي الاخوية

غير معرف يقول...

كل سنه وانتم طيبين
وحبيت أعزمكم على حفل افتتاح دار الكتب بتاعت صاحب البوابه , زميلنا البلوجرى الفظيع
ودا هايكون يوم الخميس 10 يناير الساعه 6 مساءا فى مكتبة البلد , 31 شارع محمد محمود بالتحرير
عاوزين تواجد مكثف هناك
مستنيينكواااااااااااا

S H A H يقول...

جامدة موووووووووووت و الله يا تامر
اول مرة فعلا اشوفهم

AHMED SAMIR يقول...

على فكرة
انت لو بدأت السلسلة دي ممكن تخلصها في الجزء ال 234587345
وكم بمصر من مضحكات
ولكنه ضحك كالبكاء
تحياتي

tota_fm يقول...

بجد حاجه تكسف فعلا متهيألي هائل للصقوط ده مش عربي ده هندي وهما معربينه
ربنا يسترعلى البلد
كل سنه وانت طيب وبالتوفيق

تامر حسين يقول...

اختي العزيزه وينكي لو تكرمتي لما تخشي المدونه عندي ياريت تعلقي علي موضوعي مش تدخلي عشان ترمي اعلان وتمشي دي مدونه لتبادل الحوارات مش لوضع لافتات الاعلانات
تحياتي ليكو كللكوا وشكرا لكل الي علق علي الموضوع

loza يقول...

في حد هنا مزاجه مش رايق وشكله معصب ..

في ايه ..!!!!!

وحدووووووووووووووووووووووووه يا عم تامر ...

تامر حسين يقول...

لا اله الا الله يا لزلوز
بس اعمل ايه ماهي حاجا تنرفز ولا انا غلطان يعني
تفتكري لو انتي مكاني عادي يعني ولا هي بلوجرايه من غير بواب
تحياتي ومفيش حاجا انا قصدي شريف ههههه

بسمه عبدالباسط يقول...

ههههههههههههه
والله بجد حاجة تضحك على قد ما هيا تغيظ بس تضحك
وده بقى الطبيعى عندنا

تحياتى لك

تامر حسين يقول...

مهي المشكله ان هي دي الصوره المنقوله عننا عند االغرب وان ده الطبيعي عندنا عشان كده بناخد علي قفانا ونضحك
تحياتي

تامر حسين يقول...

بصي يا لوزه عشان متفتكريش اني باجي علي حد واني مش مجنون ولا متهض حد
ادي التعليق بتاع وينكي في موضوع القط والبغبغان في مدونتي

ممكن أستغل المساحه دى واعمل اعلان صغير
16 نوفمبريا جماعه..مستنياكو يوم الجمعه الجايه الساعه 8 م..قاعة الحمكمة بساقية الصاوى
هانتقابل ونحضر حفلة لفرقة أيامنا الحلوه..واحده من اكبر التجمعات البلوجرية المهمه
تعالوا وقولوا للحبايب

11/11/2007


عرفتي ليه انا ادايقت لما قريت التعليق ولا انا غلطان

تحياتي

loza يقول...

لا لا يا تامر انا مش قصدي حاجه ... ولا حطيت في بالي اي فكره ... انا بس بقلك روق .. وكمان على غير العادة طولت في الرد على الكمنتس .. ومن مده كنت كاتب رد قلت فيه ضحكتوني مع ان من جوايه متضايق .. وبعد كده رديت وانت زعلان ... علشان كده بقلك وحدوه .. ومفيش حاجه تستاهل تزعلك يا عم تامر ...


وبالنسبه للي قلته عندك حق .. وكل شخص المفروض يحترم التاني في الرقعه البلوجريه بتعته ..

وطبعا في عم ابراهيم بواب البلوجريه الشهير واقف .. أنا مش عرفه ليه بس محدش شايفه .. انا كمان عندي عيزه احط بواب ..

طيب كويس عندك جم وحطولك اعلانات .. احسن من ناس تدخل وتكتب جمل غير لائقه ..


ههههههههه على فكره انا بهرج مش اكتر ..
تحياتي ليك كتير وفطير وخطير وسرحان عبد النصير .. هههههههههه

روق وعفارم عليك ..

تامر حسين يقول...

انا روقت اول مقريت الرد الحقيقه وعادي محدش واخد منها حاجا

تحياتي ليك كتير وفطير وخطير وسرحان عبد النصير وسرحان عب السفركرير
شبرحار عبد ال ال ........
دنا غلباااان انا

تحياتي
تيكو

lolla يقول...

سبحان الله يا تامر ... انا مش بستمتع ولا بستفيد عند حد قد ما بستفيد عندك
ههههههههههههههههههههههه
الغريبه ان اللى بيكتب الكلام خطه حلو خساره والله .. هائل للصقوط هههههههههه
وروتانا . دى مصيبه وغباء .. مش هتقدر تقفل بقك .. يبقى الكبده هتفضل ف بقه وعمره ما هيبلعها
هههههههههههههههههههههههه
ومين ده اللى بيسرق الشطافات
لا حول ولا قوه الا بالله
بجد تحفه البوست يا تامر
ربنا يسترها على عبيده

تامر حسين يقول...

لولااااااااااااااااااااااااااا
اخيرا نورتي المدونه والله انا نسيت شكل الصوره الي جنب التعليق من قله مبقيت اشوفها شكل لوزه عرفت تقصر عليكي
متشكر جدا عالكلمتين الجمدين الي كاتباهم في حقي دولم واتمني متحرمنيش من زيارتك وعلي فكره في صوره تانيه هتجننك بس استني عليا
تحياتي