٢٠٠٨/٠٢/٠٥

كعب عالي


هناك ١٩ تعليقًا:

AHMED SAMIR يقول...

سيبك انت
الكعب العالي دة مزااااااج عالي قوي
دة لو حتى بيسبب السرطان مش هيبطلوا يلبسوه
تحياااااتي

البنت الشلبية يقول...

الكعب العالى غاية فى الانوثة مقدرش اتنازل عنه رغم اضراره
لكن مش كل الوقت على حسب المشوار او المناسبة
لكن لابد من اى امراة ان يكون عندها حذاء بكعب عالى
يعنى بذمتك الكوتشى :S ولا الكعب العالى :)

تامر حسين يقول...

A.SAMIR

والله الي ياكل علي ضرسه ينفع نفسه وما علي الرسول الا البلاغ

البنت الشلبيه

تفتكري لو تعبتي منه وجالك منه ضرر بعد الشر بردو هتقولي الكلام ده
ثانيا انا عن نفسي بموت في رجل المرأه وبعتبرها دليل الانوثه يعين لامؤخذه بعرف شخصيتها من حزاءها
زي فؤاد المهندس لما كان بيجمعهم
(مدام جزمتك بتدل علي انوثه طاغيه )

فكره الفيلم ده
ههه
تحياتي ليكو جميعا

غير معرف يقول...

ويييييييييييييييييييي

انا بكره الكعب العالي وبعتبره عقاب في المناسبات الرسميه .. مع اني مش طويله والله .. بس مبحبش البس كعب .. حاجه تكسر الرقبه ..اعوذ بالله ..



والي بيلبسه يستاهل .. خليهم ياكلو على روسهم هتعمل ايه .. وبعدين كفايه صوته مزعج .. تك تك تك ..

بلا انوثه بلا بتاع لازم يعني تتكتك يعني ..
ههههههههههه

طبعا انت هتشك مين الي كاتب التعليق ..ههههههه

نبيله الوكيل يقول...

جميل جدا والله

انا بقا بكره الكعب العالي بس فى اوقات نادره ممكن البسه

انا من اللى يحترم الارضي( الزحافي)

ومهاما كنت لابسه ههه المهم الرجلين الحلوه مش الكعب اللى بيخلي اى رجل حلوه والسلام هههه>> ايه البنت الجريئه دي بطلي يابنت عيب

احم احم

عجبتنى الصوره واحب أعلق ان بنت عمتى لبست كعب فى سن صغير ودلوقتى ظهرها اتحني بشكل فظيع

وسلملي ع الانوثه فى العشرين والشيخوخه فى التلاتين

تامر حسين يقول...

لوززززززززززززززززز

احييكي علي تأييد فكرتي وانهم يستاهلو كل الي يجرالهم
الي ياكل علي نعله ينفع بعله هيهيهيهيهيه


نبيله
اموت انا في الجراءه ايه المانع
مهي الجراءه هي الي بتدي مساحه للمناقشه
وغير كده هنروح بعيد ليه
يعني هما الطوال في مصر مبسوطين ؟
اذا كان اصلا تلت تربع رجاله مصر قصيرين
وبقينا عاملين زي الصينيين هههههه
بس مش من القنبله الزريه من ارتفاع الاسعار الي جبتلنا الضغط لحد مضغطنا وقصرنا نياااااهاهاهاه
تحياتي الحاره والساره

ياسمين حميد يقول...

أنا أكره الكعب العالي ولا ألبسه إلا في المناسبات في أضيق الحدود. صراحة لا أفهم كيف تستطيع بعض السيدات والآنسات السير بهذه الأحذية مسافات طويلة و الوقوف لساعات وساعات دون أن تصرخ من الألم. شخصياً أفضل الأحذية الرياضية وياحبذا لو كانت من الجلد، وأعشق الكعب شديد الإنخفاض والأحذية التي تحس عند ارتدائها وكأنها ليست موجودة.

loza يقول...

بغله قصدك ...


هههههههههههههههههههه

S H A H يقول...

طول عمرك حنين و بتهتم بأدق تفاصيل راحة حواء

ماشي يا نجم خليك مع حواء و افضل مطنشني كدة

Unknown يقول...

السلام عليكم

أضف إلى ذلك أنه ( يقطم ) الظهر

...............................

تامر حسين يقول...

shah
هو انا اقدر اطنشك يا معلم عيب عليك
انا جيلك اهو
تاز
بيقطم الظهر والوسط وال.......
وكل حاجا وانت الصادق مع انه قمه في الانوثه بس نقول ايه بقي

lolla يقول...

حلو الموضوع قوى يا تامر
انا مره سمعت ان اللى اخترع الكعب العالى راجل عشان يبهدل الستات ... وسمعت كمان ان الكرافته اخترعتها واحده ست عشان تبهدل الرجاله هههههههههه
مش عارفه الكلام ده صح ولا غلط
الكعب العالى جميل شكلا لكن مش عمال على بطال
يعنى ايه لازمة موظفه الحكومه وهى داخله تك تك تك .. ولا الطالبه اللى تدخل المدرج ويا سلام لو متأخر وتعمل تك تك تك .. ده تلوث ضوضائى على فكره
لكن انا شايفه انه لا باس بيه ف المناسبات الرسميه .. اللى هى مش هتبقى كل يوم .. فى العادى بقى خلينا فى الاديدس والنايك
هههههههههههههه
سلام

تامر حسين يقول...

حلوه اوي حكايه الكرفات والكعب دي
ههههههه
تحياتي

تامر حسين يقول...

شوفو موضوعي الجديد

واد غلبان يقول...

اهلااااااااااااااااااااان
ايوة لسه عايش
او عايش ومش عايش
بس متابعكم من بعيد
عجبنى جدا موضوع الصور

تامر حسين يقول...

معلش يا جماعه انا آسف علي تأخيري عليكو اليومين دول بس عشان في شويه شغل مطلع عيني معلش استحملوني
تحياتي

ٍSOU يقول...

طول عمرى اقول علية مضــــــر بالصحة ..بس هنعمل اية بئة ... بما انى قصيرة فبعض الهدوم تلزم كعب ..ايييييية..الشيئ لزوم الشيئ

Sara يقول...

الكعب شياكة ومنظر وانوثة والبنات بتتهبل عليه من الاشكال اللى تعقد

بس انا بكرههههههههههه
بس بحب اجيبه برضه
الواحدة لما بتلب سكعب مبتعرفوش هي بتضحي قد ايه وهي عايشة التجربة المؤلمة دي
انا كنت بلبس كعب على طول لمدة 3 سنين من اولى ثانوي لتالتة ثانوي وفعلا ضهري كان وجع مزمن وغير بطن رجلى والكالهوات ويييييييييه حاجات كتير اول مادخلت الجامعة بطلته عاجبكوا الكوتشي اهلا وسهلا مش عاجبكوا ****
من الاخر الكعب في المناسبات وبس وحتى في المناسبات يبقى بعقل
لاني هاحكيلك حكاية لما افتريت في فرح اخويا وجبت كعب 12 سنتي ولبسته 12 ساعة من ساعة الكوافير لاخر الليل انا قلعته من هنا لقيت صابعي الكبير في ناحية وبقيت صوابعي في ناحية تانية اجي اضمهم باديا على بعض عشان يرجعوا مكانهم مكنوش راضيين يرجعوا رحت جايبة رباط ضاغط وربطت صوابعي للصبح ده غير النقع في المية طبعا

اول مرة اخش المدونة وحكتلك قصة حياتي معلش بقى انت الكبير :)

غير معرف يقول...

الكعب العاالي كتيير حلو يعطي للمرأه انوثه اكثر وجاذبيه بس أنا بلبس العكب بس في المناسباات بس في الاياام العاديه لا بس بفضل الكعب مع انو يسبب اعراض سلبيه اكثر من اجاابيه ...