٢٠٠٨/٠٩/٠١

احترس انت عالدائري

امبارح وانا رايح اجيب حاجات رمضان من كارفور اذ الاقي نفسي ماشي جنبي بقره
والله اعلم ممكن يكون طور
بس تخيل كده فعلا وانت سايق وفين عالدائري تلاقي بقره ماشيه جنبك
يعني الواحد خلص من البهايم الي بتسوق بغباوه عالدائري طلعوا بهايم بحق وحقيق


هناك ١٣ تعليقًا:

Yasser Hussein يقول...

:)))))))))))
فيديو مسخرة
واللي ضحكني أكتر تعليقك
بخصوص البهايم اللي مبتعرفش تسوق ع الطريق

تحياتي

تامر حسين يقول...

ارجوا من الساده القراء
هذه المدونه ليست حاثط للصق الاعلانات
وشكرا

تامر حسين يقول...

ياسر حسين
شكرا لتعليقك
بس بزمتك مش عندي حق
تحياتي

loza يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
loza يقول...

هههههه

بس عندي تعلقيق ... ومش قصدي بيه حاجة والله بس مجرد علامة تعجب ..!!!!!!!!!!!!!1

كل الناس الي بتسوق بتقول على غيرها بهايم بتسوق ... نفسي الاقي حد قول ان هوه البهيمة ..


عموما فرصة سعيدة انك اتقابلت ببهيمة حقيقية .. ههههه حظك حلو .. احنا لسة مع التقليد ..

على فكره انا مبعرفس اسوق ..:))


لما اتعلم هبقى أجي أعلق تاني ... ممكن اغير رأيي..

loza يقول...

تامر عندي ليك تاج .. معلش أول تدبيسة من للولا ولوزا ..

ربنا معاك ..

اوعاك متحلوش ..
هههههه

عرفاك مبتعرفش تقاوم الكلمة ده ..

تامر حسين يقول...

لوزه الحقيقه انا ماليش في التاجات خالص معلش اعزريني
بس اوعاكي تزعلي
تحياتي البلوجريه المحشيه

Unknown يقول...

أسأل الله الذي لن تطيب الدنيا إلا بذكره
ولن تطيب الآخرة إلا بعفوه
ولن تطيب الجنة إلا برؤيته
أن يديم ثباتك ويقوي إيمانك وصحتك
ويرفع قدرك ويشرح صدرك
ويسهل خطاك لدروب الجنة
وأن يجعلك من عتقائه من النار
ومبروك عليك شهر رمضان

ساسو يقول...

هههههههههههههه
الفيديو يفطس من الضحك والله
كل سنه وانت طيب ورمضان كريم

تامر حسين يقول...

نهر الحب
مشكور علي تعليقك مع انه ملوش دعوه بالموضوع بس بردو مشكور كور كور

ساسو
اهلا بيكي
ورمضان كريم والله اكرم
ويارب اكون رسمت بسمه علي شفايفكم

قوس قزح يقول...

ايه حكاية البقرة دى ؟
تايهة دى ولا ايه ؟
ولا تكونش رايحة زيارة لكارفور :)

عموما البقرة ارحم من انك تلاقى بالليل عربية نقل ماشية عكس الاتجاه و بسرعة

كل سنة وانت طيب
معلش عارفة انها متاخرة (وش مكسوف )

واد غلبان يقول...

الفيديو مش شغال على فكرة
بس انا متغاظ الناس كلها بتقول انه حلو
وانا بتطلعلة رسالة "the video is not available" شكلها شتيمة
والنبى ما تعرفش يعنى ايه يا يتامر يااخويا
المهم انت عامل ايه
بالحق
انا عملت مدونة جديدة
عن التصوير الفوتو جرافى
http://s0or.blogspot.com/
يا ريت تزورها

تامر حسين يقول...

بس الفيديو شغال للعلم اكيد في مشكله عندك انت