٢٠٠٨/٠٨/٢٨

الفيس توت


العواف عليكم

عاملين ايه والله وحشني موز موز موز

النهارده في موضوع هو قديم حبتين او ممكن تلت حبات

موضوع الفيس بوك

الحقيقه انا مكنتش من محبينه اساسا

ولكن الفتره الاخيره لاحظت ان الناس متتهافت عليه بطريقه غريبه وكأنه فيرس انتشر في حياتنا

والموقف الغريب او اللذيذ بالنسبالي ان لما بدأت الفتره الاخيره اني اسمع عنه وان الناس كلها عليه 24 ساعه

لما دخلت عليه وحبيت اعمل اكونت جديد اكتشفت اني عامل عليه من تلت سنين وكمان حاطط صور ليا والبوم وحبشتكنات

قلت في عقل بالي الله ده مش جديد بقي

ده بقاله كتيير من ايام ال hi 5 واكيد في ناس كتير عارفه الموقع ده بس نفضوله من ساعه مطلع الفيس بوك ده

الحقيقه انا بالنسبالي الحاجا الوحيده الي عجبتني فيه اني عرفت اجيب اصدقاء ليا من ايام ثانوي وايام الكليه

وبجد جمعنا من تاني

انا مش بشكر فيه بس حبيت ادردش معاكم شويه عشان وحشتوني وحشتوني وحشتووووووني

وحشتو عيوني

تحياتي ليكو يا كلللللللل اصحابي القدام والجداد والي لسه هنكون اصحاب


هناك ٦ تعليقات:

خمسة فضفضة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حمد الله علي السلامة

كل سنة وانت طيب رمضان كريم

تامر حسين يقول...

الله يسلمك
الله اكرم

Yasser Hussein يقول...

أنا بالنسبة لي كان فرصة للتواصل مع فنانين أنا بأحبهم سواء في مجالي أو في مجالات تانية
:)
رمضان مبارك

تامر حسين يقول...

الله اكرم يا يسور

koukawy يقول...

هو اي شئ يزيد عن حده يتلقلب لضده
فالعيب مش في الفيس بوك نفسه
هو العيب علي الناس اللي مدينه اكتر من حقه
هو مفيد من وجهة نظري فعلا عشان اصحابك القدام
و كمان انك تشارك مع صحابك مناسباتك اول بأول
و رمضان كريم

loza يقول...

بما انك بتتكلم على الفيس بك عندي سؤال ... انا من عايزه اعرف ازاي اضيف كودات في الفيس بك ..

Embed code ... (HTmL )...

لو تعرف هتكون خدمتني خدمة عظيمة ..

على فكره انا مبتكلمش على المواقع الي بيكون فيها اختيار مباشر انك عايز تضيف حاجة معينة في صفحة الفيس .. انا بتكلم لو عندي مجرد كود ازاي ممكن أضيفه ..

ان شاء الله بس تكون فهمت قصدي ..

وشكرا سا تامر ...