٢٠١٠/٠٣/٢٤

احدث ريمكس من انتاجي للمطربه كاندي

احدث ريمكس من انتاجي للمطربه كاندي
اتمني يحوز اعجابكم ويكون من الخطوات الجيده ليا في مجال الديجيهات

وحشتوني اخر تلت اربع حاجات


هناك ٩ تعليقات:

غير معرف يقول...

لا جميلة جدا على فكرة بس انا عايز اسال سؤال محرج شوية
انجليزي ده يا تامر ؟

تامر حسين يقول...

لا عبري
معلش الجهل نور بردو
وعلي فكره يا غير معروف انا عارفك كويس وهجيبك
عشان ده مسموش كلان
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ريمان يقول...

السلام عليكم


جميله والله

احييك

الى الامام دائما


تحياتى

مي يقول...

ايييييييييييييه الابداع ده انا بفكر اغنى بقىىىىىىىىىى
تسلم ايدك عشان كده بقى بتتأخر ماشى ياعم سماح المرة دى

تامر حسين يقول...

مرسي ريمان لزيارتك ومتحرمش من ردودك الجميله

ميييييي

ياسلام يا هلا ياهلا انتي تغني ونعمل دويتون وبالمره اعمله ريمكس ونكسر الدنيا
يعني هو انتي احسن من ابو الليف يعني

ههههههههههه

بس صحيح مين سماح المره دي

lolla يقول...

ازيك يا تامر
والله انا مقصره معاك بس الدنيا عماله تخبط فيا تخبيط
مش بس يمين وشمال
تخبيط ثلاثى الابعاد
انا بقول قريب هشوفك فى التلفزيون ان شاء الله داخل فى التوب تن
هههههههههه
تحياتى

تامر حسين يقول...

يا صباح الافاتار
يسمع من بقك ربنا يا لولا
بس انتي بردو مقولتليش رايك في الافتكاسه الي عاملها

مي يقول...

تامرررررررررررر
فين جديدك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بلاش تاخير مفهوم

غير معرف يقول...

ياه يا تامر واحشني جدا جدا
أنا لسه حالا قاري تعليقك اللي أنت كنت كاتبه من شهرين:))
قولت لازم أشوفك عامل ايه:)
مش هاقدر اشوف الريمكس دلوقت عشان علي الموبايل بس أول ما هافتح
هاسمعه وأرد عليك :)
تحياتي
واد غلبان