٢٠٠٨/١١/١٠

حفلاتي مع سليم سحاب

اليوم جيبلكم حفلتين لقيتهم بالصدفه في ارشيفاتي وقلت احطهم عالبلوج
انا كنت صغير ساعتها علي فكره
اتمني تحوز اعجابكم




هناك ١٢ تعليقًا:

S H A H يقول...

كالعادة انا في الشغل و الفيديو معموله بلوك

بس انت وحشني

وسامحني بقى على النت بتبقى العملية فيها موزز كتير

تامر حسين يقول...

هههههههه
والله انا نفسي بس اكلمك علي المسنجر مره واحده حتي اسلم عليك بس انت الي علي طول علي الموبيل

S H A H يقول...

مش مخلي نفسك ف حاجة اهو
انا جايلك هنا بنفسي يا بو الزووووود

كان نفسي بجد اشوفك في مصر, و تحضر اللي بالي بالك

ان شاء الله الصيف انا حاجزك بقى\

سلام يا صاحبي

بس خلاص ... يقول...

كل سنه وانتم بخير بمناسبه عيد الاضحى المبارك

Yasser Hussein يقول...

عيد سعيد يا أخي العزيز
:)

Loza يقول...

انا بس عديت من هنا قلت اسلم واعيد..

كل سنه وانتم طيبين ..

تامر حسين يقول...

كل سنه وانتو كلللللللكو بالف صحه وسلام

شاه باشا
حلوه الي بالي بالك دي
يسيدي انا عاوز بس اكلمك علي الماسنجر حتي وكفايا دخول بالموبيل بقي عشان كرهت الموبيلات
بس اعمل ايه ان شغلي كله موبيلات امري لله
اتمني اشوفك علي خيرو اتكلم معاك
تحياتي ليكو كللللكو

lolla يقول...

هاااااااااااااااى

متتخضش .. ايوه انا .. مش العفريت بتاعى
هههههههههههههههههههههه
انا والله الدنيا ملخبطه معايا خالص .. والكمبيوتر كان بايظ والنت كان فاصل وفيلم هندى محزن
ع العموم انا رجعت واول حاجه قلت اعملها انى اسلم عليك.. ان شالله تكون امورك كويسة
وقريبا بقى هستناك ع التلفزيون ف الكليب الجديد هههههههههههههههه
بالتوفيق

تامر حسين يقول...

فيكي الخير لولا
سلامي للاسره الكريمه وكمان والله انا كمان رامي المدونه بقالي فتره بس ان شاء الله ابقي اشد حيلي شويه عليها
تحياتي البلوجريه

بس خلاص ... يقول...

فين موضوعاتك من زمان يافنان
انشاء الله تكون بخير وتتحفنا بمواضيعك الحلوة
ارق تمنياتى

Loza يقول...

شعبان عبد الرجيم..
D-: ...




...

تامر هوه في عفريت بتيجي عندك في المدونة ..

ربنا يستر .. انا لله وانا الية راجعون ..


أه بالمنسبى بما اني بعلق على البوست .. هوه حضرتك ابو نظارة الي في الفيديو

لو حضرتك تشرفنا .. بس هيه النظارة سودة ليه .. ؟؟

تامر حسين يقول...

بس خلاص
متحرمش منك يارب ويارب دايما اكون عند حسن الظن
لوزه
خير بقي عفاريت ايه وبتاع ايه
ربنا ميوريكي الي بشوفو انا طالع عيني في الشغل والحمد لله
علي فكره حضرتي هو
والنظاره سوده حزنا علي النضاره القديمه
نيانيانيانيا