٢٠٠٧/٠٩/٢٤

صوره وفنان

ماذا تعني لك هذه الصورة

هناك ٢٩ تعليقًا:

Unknown يقول...

سلام عليكم
بص يا تامر
دة فنان شامل
وبصراحة
فية كل مواصفات الفنان
واكتر حاجة بحبها لية
ماما زمنها جاية وذهب اليل طلع الفجر
وربنا يرحمة ويغفرلة
سلام
مني

تامر حسين يقول...

My Hope$
وعليكم السلام واهلا بيكي صديقه جديده للمدونه
تحياتي

Doba يقول...

انسان يستحق كثير من التقدير والاحترام
انسان متميز بصوته والحانه وطلع اغانى كتير جميلة قوى

شوفت لقاء قبل كده كان مع مديحة يسرى - الست دى ما شاء الله عليها وقعدت تشكر فيه بشكل على انسانيته وحنيته وطيبته وحبه لشغله وانه كان بحقيقى متميز

الله يرحمه ويرحمنا اجمعين
ومتغيبشى كتير كده يا تامر

تحياتى يا صديقى العزيز
كل سنة وانت طيب
هبة

lolla يقول...

هاى تامر

ده احلى سحور ف حياتى
صورة محمد فوزى
شخص رااااائع جدا .. رائع بمعنى الكلمة

اقولك على سر .. بس ارجوك متسيحليش .. ومتشتمنيش
اوعدنى
وعد؟؟
اقول؟؟
امرى لله
هى يعنى الذوق ف الاغانى ده حريه شخصيه يعنى .. من الاخر

انا لا بسمع عبد الحليم ولا ام كلثرم ولا بحبهم .. وبس انت وعدتنى متشتمش

بس من وانا صغيره بموت فى محمد فوزى وبس الى الان

ده سر خطير .. اوعى

ههههههههههههههههه

يالا سلام عشان ماما زمانها جايا

بسمه عبدالباسط يقول...

طبعا الصورة بتفكرنى بحاجات كتير حلوة كانت موجودة وما بقتش موجودة خلاص
بتفكرنى بالفن المحترم والغناء الجميل
بتفكرنى بالشخص اللى بيحترم نفسه وبيحترم الأخرين والمشاهدين
من الأخر بتفكرنى بحاجات كتير ضاعت من حياتنا
تحياتى لك

البِـئرُ والظمّأْ يقول...

سلام الله عليك يا تامر


ياااه محمد فوزي
اقولك بيفكرني ب ايه
ب حجات مش لاقياها الوقت
تحياتي
.
زيزي

Yasser Hussein يقول...

ده بتاع ماما زمانها جايه
وملحن يا مصطفى يا مصطفى
تقريباً أسمه محمد فوزي الحو
وله اختين
واحدة اسمها هدي سلطان
والتانية أسمها هند علام
والاتنين غنوا ومثلوا في السينما المصرية
:)
محمد فوزي
يعني بالنسبة لي النغم المرح والشخصية المنطلقة المرحة والمبتسمة
مغني وممثل شامل
وملحن موسيقى يجنن
ده جنن محمد عبد الوهاب نفسه

خالص تحياتي الاخوية والفنية
رمضان كريم

تامر حسين يقول...

Doba
شكرا لتعليقك ووالله تأخيري ما بأيدي ظروف الشغل هي الي ملخبطه الوقت مش اكتر ..تحياتي

lolla
بصي بقي تعالي هنا
مش بتحبي مين ؟؟؟؟؟؟؟
مش سامع ..أيه
انا بس الي هيحوشني عنك ان دي مسأله اذواق بس نصيحه اعصري علي نفسك لمونه بلدي كده وركزي كويس في كل حاجا في اي اعنيه قديمه من حيث العزف او التوزيع او الاحساس
في الاول هتتخنقي بس انا متأكد انك هتحسي بالفرق الشاسع بين اختلاف الاجيال والقمه في انتاج اغنيه كامله مكمله مش زي دلوقتي الاغنيه بقت تيك اواي بالسلاطات والبابا غنوج
يالله هسيبك بقي عشان ارد علي الناس التانيين سلام

bos bos

عندك حق والله حطيتي ايدك علي النقطه الصح وهي الاحترام بجد عندك حق
تحياتي

Meekness !!!

زيزي
عندك حق بردو والله وعلي فكره الحاجات الي مش لاقياها دلوقتي دي مش هتلاقيها خلاص واقري عليها الفتحه
تحياتي


ياسر حسين

ماشي يا عمنا متشكرين علي الاضافه ___ههههههههه___

وزي منتا عارف انه طول عمري هو مثلي الاعلي
تحياتي

Mony The Angel يقول...

bafteker o3'niet asl alwroood zay alsetaat lekol noo3 ma3na w ma3'na :)))

Unknown يقول...

ياةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
تعنى حجات كتير قوى تعنى هاتوا الفونيس يا ولاد
تعنى ماما زمنها جاية
تعنى حبيبى وعنيا
تعنى شحات الغرام
تعنى اجمل صوت واخف دم فى الفن المصرى

lolla يقول...

ياااااه يا تامر انا ماكنتش اعرف ان روحك رياضيه كده ؟؟ ميرسى يا فندم

اصل انا الناس بتعلقلى حبل المشنقة لما اقول حاجة زى دى


بس على فكره .. انا فى الحان بتعجبنى لام كلثوم بس لما تكون موسيقى بس .. وحتى فى اغنيه ليها عجبتنى بس لما سمعتها من امال ماهر

ياريت تحللى الحكايه دى .. يظهر ان عندى ارتيكاريا من الست؟؟ الله اعلم

يالا بالا صداع .. صدعتك ..سلام

voice of love يقول...

انا منكرش ان دمه تقيل شوية
بس صوت رائع وملحن ممتاز
مواصفات الفنان الشامل بحق
تحياتى على اختيارك
وعقبال ما تبقى زيه وأحسن كمان
تحياتى وتقديرى

تامر حسين يقول...

شكرا ليكو كلكوا علي ردكم الجميل
مع ان في ناس قالت علي محمد فوزي ان دمه تقيل شويه ولا حبتين باين بس مش مهم كل واحد حر في رايه بس اتمني انه يقرا الردود ويراجع نفسه اذا كان دمه تقيل ولا خفيف ولا سكر زياده
تحياتي

voice of love يقول...

الفاضل الأستاذ تامر حسين
كم تشرفت بزيارة مدونتك الجميلة
ولكن اسمح لى بعتاب عليك
تركت لك تعليق بخصوص موضوعك عن محمد فوزى
أعتقد أنه لا يليق انك تقول
فيه ناس بتقول عليه ان دمه تقيل
أعتقد انى مش نكرة للدرجة دى انك تقول فيه ناس بتقول
أعتقد حضرتك عارف اسمى
وانك رديت بعد تعليقى على طول
أرجو أن يتسع صدرك لعتابى
فالعتاب لا يكون الا بين الأصدقاء
تحياتى وتقديرى
صوت الحب

loza يقول...

هههههههههههههه
انا مش شايفه الا سحووووووووووووووووور

ههههههههههههههه
شكلنا يا هلّه هنتسحر فلم ابيض واسود
... ولا في فول ولا حتى مدمس

يلا فلم ابيض واسود.. فلم ابيض واسود

يمي يميييييييييي... اممممممم طعمه حلو قوي شبعت الحمد لله ...

مرسي خالص صفره دايمه انشاء الله ..

بكره السحور عندنا لا والا اقلك خليها الاسبوع الجاي علشان انا الاسبوع ده مش فاضيه .. الاسبوع الجاي السحور في عالم سمسم ...

تعاله بقى دوق طبخنا ههههه
على اساس بنعرف نطبخ ... المهم تعالى وجرب ..

اه انا خرجت عن الموضوع .. لالا مخرجتش أنا قلت الفلم جنان ههههه
سلام
..مستنيينك مش متجيش

تامر حسين يقول...

voice of love
كم تشرفت بقراءة ردك الكريم
ولكن اسمحي لي بعتاب عليكي
انا بقي لما تركت تعليقي علي تعليق سيادتكم مكنش قصدي بتاتا
ان سيلدتكم نكره ولا حاجالا سمح الله
انا كان غرضي شكشكه ظريفه
وغير كده انا اسف ياستي اني اتفهمت بالطريقه دي وعمتا اوعي تقولي علي نفسك نكره تاني عشان انتي مش نكره ولا حاجا

وبما ان ده عتاب يبقي تاني مره متقوليش كلمه لا يليق دي تاني عشان ممكن تفتح مجال للجدال والمناقشات الي ممكن يصحبها كلام يدايقك ويدايقني ولا انا غلطان
أرجو أن يتسع صدرك لعتابى
فالعتاب لا يكون الا بين الأصدقاء
تحياتى وتقديرى

تامر حسين

تامر حسين يقول...

loza
لزلوزتي

يسلام هو يعني انا هقعد اسبوع بحاله عشان اجي اتسحر
لا يا اختي انا رايحلك دلوقتي في عالم سمسم وهفطر وعتسحر كمان واما نشوف بقي شهامه ولاد البلد
انا جييييييييييييي
فرافيروووووووووووو

تحياتيييييييييييييييي

واد غلبان يقول...

ايه اللى بتعنيه ليه صورة زى دى؟!
ايه!؟
مين!؟ هو مين دا اساسا!؟
مع تحيات ماما اللى زمانها جاية

تامر حسين يقول...

لا تعليق

واد غلبان يقول...

اضافة صغيرة:انا صحصيح عارف مين صاحب الصورة لكن ولله ما اعرف اسمة
ممكن يكون انور وجدى؟
ودى حاله زهايمر متأخرة جدا

S H A H يقول...

من غير ما اقرا اي تعليقات, الصورة خدتني 25 سنة ورا و انا قاعد مع الحاجة الله يمسيها بالخير و هيا بتغنيلي
ماااااامااااا زمانها جايااااا جاية بعد شوية

مش بوس الواوا

وحشني و الله يا تامر

سلام مؤقت

yas يقول...

كله قال ماما زمانها جايه
لأ بقي ذهب الليل وطلع الفجر والعصفور صوصو صوصو
انا مش بحب الامه بحب اغانى الاطفال بتاعته بس

تامر حسين يقول...

واد غلبان
لوقريت التعليقات صدقني هتعرف هو مين وكل الي شافو صورتو عرفو هو مين بس انت اتعب شويه وانت هتعرف هو مين
تحياتي ليك كتير


S H A H

والله عندك حق واكبر دليل ان هتلاقي لحد دلوقتي اطفال بتقول ذهب الليل وطلع الفجر والعصفور صوصو
وبردو بيقولو ماما زمانها جايه
عشان بس منظلمش الواوا أح

مع احترامي للجميع طبعا
تحياتي

سابرينا يقول...

بيفكرني
أنه حد مأخدش حقه بالكامل!!!
لما سمعت أغنيه من نظرة عين
ماصدقاتش أنه هو اللي بيغنيها!!
لأنها بجد تحفه!
وماأشتهرتش للدرجه!

تامر حسين يقول...

sabrina

سعدت بالقاءك بجد احييكي علي اختيارك لاغانيكي
تحياتي

ftafeet يقول...

الله انا لسه شايفه البوست ده دلوقتى
انا بحب محمد فوزى مووووووووت بجد
اول مابشوفو بفتكر اغنيه ليا عشم وياك ياجميل
بحبها اوى
زوقك حلو اوى على فكره

مشمش يقول...

دة يبقي المطرب المفضل ليا من زمااااااااان

غير معرف يقول...

الصورة خير كلام

غير معرف يقول...

الصورة خير كلام