٢٠٠٧/٠٧/٢٣

القط ده هيجنني

عاملين ايه والله ليكو وحشه
معلش بقالي كتير مش بكتب حاجا عشان مربوب في الشغل
بس اول مخدت يوم اجازه نطيت علي الكمبيوتر عدل
النهارده جيبلكو صديقي العزيز مخيمر النقراشي
قط بلدي علي سيامي بس مشكله من مشاكل الزمن
دي صورته

المشكله بقي في مخيمر النقراشي

انه خم نوم اوي ودلوع دلع لدرجه اني بقت بنسي انه موجود بالبيت من كتر منا مش لاقيه

بصوا بالزمه




والمصيبه اني مش بقدر امسك نفسي من الضحك كل مشوفه باصصلي كده مش عارف ليه


عمتا انتظرونا مع مغامرات مخيمر النقراشي في منزل تامر حسين

قريبا في الاسواق

هناك ٢٤ تعليقًا:

lolla يقول...

هاى تامر.. حمد الله ع السلامة
طبعا مش هقولك بوست جميل لان معروف ان كل موضوعاتك جميلة ..لكن
انا متعودة منك ع البساطة .. ايه مخيمر النقراشى ده ... ايه اللعبكة دى؟؟
وشكله قط ظريف قوى .. لكن انا قلقانه من نومته دى ... اوعى يكون لعب مع عصفورة ولا فرخة واتعدى منها ولا حاجة .. خد بالك الواحد ميضمنش برضه
ههههههههههههه

تامر حسين يقول...

ههههههههه
انتي بتقولي فيها الصبر جميل البوست الي جي هيموتك من الضحك ابس ابقو معنا ههههههه
شرفتيني لولا ومتحرميناش من وجودك

Yasser Hussein يقول...

ههههههههههه
مخيمر
ونقراشي كمان
ضحكتني وأنا محتاج أضحك
في انتظار المزيد

غير معرف يقول...

ههههههههههههه

عسل مخيمر ده قوى

هو فعلآ بينام كده ؟؟

أوعى يكون منحرف و بيشرب حاجات من أياها و بيرجع مسطول و يتقتل نوم

خلى بالك منه ده فى سن حرج و لازم له رقابه :D

غير معرف يقول...

على فكره يا تامر أنا رديت على سؤالك عندى

شوفه

عمرو غريب يقول...

رغم اني بخاف من القطط هههههههههههه بس منتظر هذة المغامرات بفارغ الصبر

تامر حسين يقول...

ساره
متخفيش انا مخلي بالي منه ومش بخرجه بره البيت عشان في شويه قطط واقفين علي الناصيه
وعمالين يبصبصو للقطط الي رايحه والي جايه وانا عندي مباديء
وعلي فكره هو فعلا بينام كده ولسه هوريكو نومات وعلي علي البال منه
بس الصبر جميل

عمرو باشا غريب
حمدلله علي السلامه انت فين من زمان
متخفش من القطط يا عم وغير كده مخيمر النقراشي تقريبا من كتر دللعه ميندرجش تحت نطاق القطط
انا حاسس انه دبدوب قطن ههههههه

Doba يقول...

مخيمر النقراشى

حد يسمى القط بتاعه كده
فين الرقة - حرم عليك

على فكرة القط بتاعك عنده حالة نفسية وده اللى بيخليه ينام كتير وده كله من الأسم اللى انت مختاره

سلالالالالالالالاموز -- هبة

Unknown يقول...

جميل قوى القط دة بجد امورر بس لية اسمة مخيمر

تامر حسين يقول...

دوبا حاله نفسيه ايه ده بياكل اكل مبكلهوش انا
ومهنيه وبحميه ولا ولاد الزوات
عمتا هبقي اوديه لدكتور نفساوي وبالمره يعالجني معاه
ايويه
انا الحقيقه سميتو مخيمر عشان الكل مسمينه مشمش وسمسم وفشفش
انا لازم اكون متميز شويه وغير كده يعني هو انا هعملو بطاقه شخصيه
سيبك انتي
تحياتي ليكو كلكو

Dalia يقول...

القط ده امور اوى

انا نفسي اجيب قطه بس طبعا مش مخيمر ولا النقراشى حتى

القط ده فعلا شكله عنده حاله نفسيه او ممكن يكون تعبان

تبقي وديه للدكتور

غير معرف يقول...

ياخرابى على العسل
ايه الطعامه دى
يتربى فى عزك يا كابتن
بيفكرنى بالمرحومه قطتى المسكينه المفترى عليها واللى بابا طردها وعملت عليها اسبوع حداد
عاااااااااااا بتفكرنى بيها لييييييييه؟؟
اه على فكره
حفلة أيامنا الحلوه يوم 27 يوليو الساعه 8:30 فى ساقية الصاوى
اكبر تجمع بلوجرى اوعى يفوتكو
Blogger Radio Station

tota يقول...

حسب خبراتي القطوطيه ان مخيمر ده ولد والقطط الولاد عادة بتكون كسلانه مش زي القطقوطات البنات بتبقي اكثر شقاواة بس بجد قط جميل جداااا وحبيته موت
اول ماشفت صورته مقدرتش امسك نفسي واعلق عندك اصلي بعشق حاجه اسمها قطط
سلامي ليك

تامر حسين يقول...

داليا وينكي توتا
شرفتوني وضحكتوني
وان شاء الله هحاول بقدر امكاني اجي الحفله بتاعه ايامنا الحلوه
مع العلم ان كل الفرقه صحابي وعارف بالحفله من اكتر من تلت اسابيع
تحياتي

linda يقول...

اي دا ياتامر

بتغيب فجأة عشان نلقاك دايخ كدا لا ومع مين مع قط

على فكرة انا مبحبش القطط بس شكلو ظريف القط دا

قال مخيمر قال
ههههههه

تامر حسين يقول...

ليندا ليندا يا ليندا تيرارار
والله انا كمان بكره القطط كره الكتاكيت للزبادي
بس اعمل ايه بقي لازم اجرب كل حاجا
عمتا مخيمر مسالم بس اليومين دول مبهدلي البيت وشكلي هطرده بره البيت اصلا بس ربنا يستر وارجع عن تفكيري
تحياتي

S H A H يقول...

مسيووه تامر
===========
وحشني و الله بجد, فكرتني بعم (أش), و قلة ادبه القط بتاع حضرتونا

بس انا جوزته خلاص, نزل يوم الخميس في هيلتون دريم شرم الشيخ هو و عروسته وبعتلي صورو هوا و هيا توبليس على الشط هناك

مفاضلش غير مخيمر بقى و انا و انت


ورقصني يا جدع

ترا ترا تا تا تاه اه
\\
//
\\
//
\\
//
\\

تامر حسين يقول...

shah
والله انت كمان ليك وحشه
الحقيقه القط بتاع حظرتونا لسه بدري علي ما يروح شارم
ده كبيرو يروح يقضيلوا يومين في جمصه
ههههههههه
تحياتي وربنا يرزقك ببنت الحلال المصفيه لاخر قطره

LAMIA MAHMOUD يقول...

يا لهووووووووووووي

اية العسل ده

عايزه واااااااااااااااااحد

تامر حسين يقول...

خديه وريحيني منه
تحياتي واهلا بيكي صديقه للمدونه

Hadota ... حدوتة يقول...

الله يا تامر
ايه القط العسل دا
لا بجد سكر

حد يسمى القمر دا مخيمر

بس حلوة حكاية نايم دى؟؟؟؟؟
شكله عسول اوى
والله خطف قلبى

تعرف برغم انى ماليش فى الحيوانات اوى وتربيتها بس بجد
حبيته

:)

زحمد لله على سلامتك
ومتتأخرش تانى كده

انا قولت انك نستنا وسبتنا
وجيت كتير والله واقول يا تامر يا تامر
ومكنش حد بيرد عليا
:)

تامر حسين يقول...

الحقيقه القط ده علي قد مهو مغلبني علي قد ماهو مالي عليا البيت
ربنا يخليك ليا يا مخيمر يا مستتني يا
مهنني
انا الحقيقه بفكر اغير اسمو واخليه علي الموضه
هسميه سبعاوي
او تمنياوي
تحياتاوي

BaSsMa يقول...

يعني ايه مخيمر
؟؟
بيشرب خمرة كثير
:p
لا بس دلوع أوي وكمان انت عامله دعاية جامدة ماشاءلله
بكرة اشوفله كليب على ميلوي تتحدى الملل

تامر حسين يقول...

لا مخيمر جيه من التخميييييير
وححاول اخليه في بيلودي تتحدي البلل
تحياتي