٢٠٠٧/٠٥/٠٢

من حقي اغني




دي اغنيه من ضمن الاغاني الي غنيتها في فرقه نادي الصيد للموسيقي العربيه انا التحقت بيها في سنه 2000 وبقالي معاهم سبع سنين لحد دلوقتي وانا من محبي المطرب الجميل محمد فوزي الي سبق عصره بأغانيه الفرانكو اراب وبعتبره المثل الاعلي ليا في الغناء

اتمني تنزلو الاغنيه وتشوفوها هي فيديو علي فكره ولو مشتغلتش علي الكمبيوتر هتشتغل علي الموبيل منتظر ردودكم الجميله
وان شاء الله كمان كام يوم كده هبقي احط الاغاني الي كنت بغنيها في دار الاوبرا مع سليم سحاب

هناك ٢٣ تعليقًا:

نهى منير يقول...

يا ريت تشوف طريقة تانية لعرض الفيديو بتاعك
بصراحة تعبنى فى الدوون لوود
صوتك حلو بس المزيكا أعلى منه
باى

غير معرف يقول...

انا ماعرفتش اعمل داونلود يا تامر
اتصرف بقى
على فكره انا عامله حفله عندى يوم الخميس اللى هو بكره الساعه خمسه مساءا
تبقى تيجى واللى تحبه معاك

تامر حسين يقول...

نهى منير
متشكرين على انك تعبتى نفسك
وعملتى دوون لوود
صوت المزيكا عالى ده مش مش ذنبى
انتى عارفة طبعا ان فى حاجة اسمها هندسة صوتية
الظاهر مهندس الصوت ساعتها كان واخد تعسيلة
هاهاهاهاهه
هحاول اغير اسلوب العرض



وينكى
هتصرف وهشوف حل ان شاء الله
حفلة عندك فين؟
مش مشكلة حسب ظروف الشغل
ربنا يسهل

Yasser Hussein يقول...

أيوه كده يا تيمو
غني ولعلع
كانت فين التسجيلات دي من زمان
في انتظار المزيد
ربنا يوفقك

خالص حبي

تامر حسين يقول...

متشكر ياياسو علي انك عدلتلي اللنك
وربنا يسهل واجيب اغاني تاني بس ابقي اعملهالي انت بقي عشان انا مش بعرف احطها كده زي منتا عملتها

غير معرف يقول...

صوتك جميل والاغنيه اللى مختارها روعه اصل انا بموت فى فوزى الله يرحمه اتمنى لو مره اقدر احضر حفله تبقى حاجه كويسه انا على فكره قريت البلوج كله وبصراحه هو مختصر شويه بس دمه خفيف

تامر حسين يقول...

الف شكر westtewest

وبجد احترمتك جدا لما لقيتك بتحب محمد فوزي وخصوصا انه مثلي الاعلي وبإذن الله هحط بقيه الاغاني بتاعتي اي غنيتها لمحمد فوزي عشانك انت بالذات

tona يقول...

علي فكره ماشاء الله صوتك حلو ومميز

واحلي حاجه بقي ان الاغنيه لحبيب قلبي محمد فوزي

تامر حسين يقول...

تحياتي ليكي تونا ومدونتك لذيذه واتمني اني اشوف تعليقك في باقي المدونه

BaSsMa يقول...

يخرب عقلك
انت طلعت مطرب واحنا منعرفش
لا وجمهور ومسرح وحاجات جامدة اوي
بس ماشاءلله عليك وقفتك عالمسرح حلوة وواثق من نفسك وغناك جميل
:)

تامر حسين يقول...

مرسي بوسبوس هو انتي كنتي فكراني بروش يعني ياستيربنا ميحرمني من ردك واتمني اشوف ردك علي كل مواضيعي

تحياتي ليكي ولكل اصحابك المدونين

بسمه عبدالباسط يقول...

بجد أغنية رائعة وأدائك رائع جدا
وصوتك رائع جدا
تحياتى

تامر حسين يقول...

اشكرك بوسبوس ده بس من زوقك
تحياتي

Dalia يقول...

ما شاء الله
صوتك حلو اوى يا تامر
و اختيارك للاغنيه كمان جميل

تامر حسين يقول...

الف شكر ليكي ده بس من زوقك
تحياتي

rack-yourminds يقول...

ان شاء الله نشوفك مطرب كبير صوتك جميل بجد بس ليا طلب عندك ممكن تغني لحليم وام كلثوم كمان اصلي انا بحبهم كتير .يا عم تامر متنسناش لما تبقي مطرب كبير أبقي افتكرنا أو حاول تفتكرنا شفت حليم مؤثر في ازاي حاول تفتكرني دي طبعا وانت سيد العارفين من اجمل ما غني حليم ,بجد اتمنالك مستقبل باهر

تامر حسين يقول...

wahed
اهلا اهلا
والله اان من عشاق عبد الحليم بس مع الاسف طبقات صوتي مش متناسبه مع حليم بس متناسبه مع محمد فوزي اكتر ده غير ان الروح غالبه يعني انا روحي فيها من روح محمد فوزي مش في هدوء حليم لكن في شقاوه ولذاذه صوت فوزي
تحياتي وححاول اغنيله بجد

rack-yourminds يقول...

الف شكر, بجد انا سعيد نمعرفتك

تامر حسين يقول...

انا اسعد بجد واتمني اشوف ردودك في باقي الموضوعات
تحياتي

شفّاف يقول...

روعة الصراحة

الله يوفقك في حياتك

يا ليت أقف أمام هذه الجماهير يوما

لأني عندي خجل من الجماهير

ولكن إن شاء الله
أكون قدها وقدود

في حياتي القادمة

سلامي لك

تامر حسين يقول...

ربنا هيوفقك بأذن الله
تحياتي ليك

S H A H يقول...

تامر باشا,
مش عارف انا ازاي مشوفتش ابوست ده قلب كدة؟؟

بجد رائع , صوتك جميل و اداءك اجمل

مش عارف ليه حاسس اني شفتك قبل كدة, انا اصحابي كلهم الحقيقة بيعزفوا , اقصد صحابي صحابي يعني

هقولك اسامي و نشوف هنوصل لبعض ازاي؟؟

هاني البدري؟
بيعزف ناي

محمد زهير
كمنجاتي قديم

دول دايما بيعزفوا في حقلات الموسيقى العربية لدار الاوبرا

هاني البدري كمان عضو في فرقة افتكاسات-مولد سيدي اللاتيني

جوزيف سليمان

احمد عامر؟

حاول توصل كدة معايا

محمد الطوخي؟

فكر كدة و قولي وصلت لمين

وسلام مؤقت

تامر حسين يقول...

انت عارف انا مقريتش التعليق ده من حوالي شهر
معلش بس انا كتبتلك تعليقي في مدونتك
تحياتي