٢٠٠٧/٠٤/٠١

خش الحمام

الصراحه كالعاده بردو مش عارف ابدأ منين ولا منين من هنا ولا من هنا

سؤال بس لو سمحتوا


فكرت مره تتصور في الحمام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اعتقد لا
بس انا في يوم كده الساعه تمانيه الصبح دخلت الحمام لا مؤخذه عشان اغسل وشي إذ بي بصيت لشباك الحمام لاقيت في سرسوب ضوء يعني ضوء خافت لامؤخذه يعني جي من الشباك لاقيت نفسي مش عارف ليه كده والله اعلم متنح للشباك لاقيت نفسي جريت علي الصاله وانقضيت علي الموبيل المتواضع بتاعي وقمت مصور نفسي وجريت جري علي الكمبيوتر الخاص بي المتواضع بردو يعني ونزلتها عليه وخليتها زي منتو شيفين بس تفتكر لو الواحد حب يتصور صوره زي دي كده في استوديو هيجيب منين شباك حمام هههههه ولا بقي بكره تلاقيهم عاملين شباك حمام محمول ........ رأيكو يهمني

هناك ١٢ تعليقًا:

Unknown يقول...

تتصور صورة بجد لذيذة
بس مش غريبة يعنى تتصور فى الحمام بس فكرة برضة مزاج فنانين صحيح

تامر حسين يقول...

والله مش عارف اقول ايه علي الاقل مش احسن من المطرب اللذيذ الي مصور الفيديو كليب بتاعه في الحمام بردو بس وهو بيستحمي
وقال ايه بيقول
ازاي حبتني

Yasser Hussein يقول...

يبدو إن الموضة القادمة
تصوير الصور الفوتوغرافية داخل الحمامات بدلا من الاستوديوهات
وان كانت الخلفية توحي [انه إعلان للسيراميك
بص الصورة تم تصويرها باحتراف
ومعالجتها على الكميوتر ممتازة

خالص تحياتي

تامر حسين يقول...

هههه سيراميكا كيلوبطه

متشكر ليك يا زوق

BaSsMa يقول...

لا جامدة
هههههههه
بس المنظر مضحك
متخيلاك وانت ماسك الموبايل بايد وباصص النحية التانية

تامر حسين يقول...

وماله مش احسن متتخيليني في منظر تاني هههههههههه

نقطة مية يقول...

بص هم تلات احتمالات
1-يا اما المناظر الطبيعية خلصت نتيجة لحريق الم بالمحروسة

2-يا اما الدنيا داقت في عينك اوي كدة

3-يا اما انت مكنتش فايق تماما من النوم

مخفتش لايطلعلك عفريت في الصورة بعد ما خدتها!؟
والله فكرة..جرب تاني يمكن عفريت يتصور معاك و تبقى عملت سبق صحفي!!؟

صورة حلوة

تامر حسين يقول...

ههه نقطه ميه
عفريت ايه بس هو يعني العفريت مستني لما اتصور عشان يطلعلي
مهو عايش في الحمام طول عمره
وشايفني علي طول
دنا حتي ضربت صحبيه معاه لدرجه انه بيصحيني الصبح عشان اخشله الحمام واغسل وشي عنده واشرب معاه كبايتين شاي وسميطه
ههههههههههههههههههه
ماشي يا نقطه

lolla يقول...

ههههههههههههههههه
احلى حاجه فى مواضيعك انها قصيره ومش ممله
انا مستمتعه جدا وانا بقراهم
انا من رأى انها صوره فنيه ... اضاءتها ظريفه

تامر حسين يقول...

مرسي كتير
منا متصور الصوره دي عالريحه هههههههههه
تحياتي

lolla يقول...

يا تحفه

تامر حسين يقول...

تحفه
............
اهلا بيكي في متحف الشمع